Marketing Briefs

Marketing Briefs
Par:Sally Dibb,Lyndon Simkin
Publié le 2004 par Routledge


This revised and updated second edition of Marketing Briefs: a revision study guide gives every marketing student the most comprehensive collection of definitive overviews of every key concept in the subject. The text itself is organized into short structured chapters, the Briefs, each including: * Core definitions * A bulleted key point overview * Thorough yet concise explanation of the concept and primary issues * Illustrative examples * A selection of examination style case, essay and applied questions Together these offer a rounded, concise and topical appreciation of each theme within a clear and accessible framework, designed to aid revision. Also included are revision tips and 'golden rules' for tackling examinations, specimen examination papers with answer schemes, and a full glossary of key marketing terms. * Short, snappy and succinct nature of the book * structured chapters, which include a bulleted overview, illustrative examples and example examination questions and further reading / sources * companion website to support the text (http://www.bh.com/companions/0750653868)

Ce livre a été classé à 28 par Google Books for mot-clé reinventing leadership strategies to empower the organization.

ID de livre de Marketing Briefs's Les livres sont d5MDNtrbA_8C, Livre écrit parSally Dibb,Lyndon Simkinavec ETAG "5QgEq4W+nqI"

Livre publié par Routledge depuis 2004 avoir ISBNs, ISBN 13 Code est 9780750662000 et ISBN 10 Code est 075066200X

Le mode lecture dans l’état du texte est false et le mode lecture dans l’état de l’image true

Livre qui ont "363 Pages" est Imprimée à BOOK dans la catégorieBusiness and Economics

Ce livre a été évalué par Les raters et ont un taux moyen à ""

Cet état de maturité eBook (livre adulte) est NOT_MATURE

Le livre a été écrit en en

l’état de disponibilité de la version eBook au format PDF est falseet en ePub est false

Aperçu du Livre

Marketing Briefs

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel