Brand Failures
Brand Failures
Par:Matt Haig
Publié le 2005 par Kogan Page Publishers
|Welcome to the brand graveyard... while these branding 'horror stories' may suggest that failure is inevitable, their example has helped to identify the danger areas. It is hoped, then, that this book will provide an illuminating if rather frightening read.| Matt Haig It's not just smaller, lesser-known companies that have launched dud brands. On the contrary, most of the world's global giants have launched new products that have flopped - spectacularly and at great cost. Brand Failures is a fascinating look at how such disasters occur. It describes those brands that set sail with the help of multi-million dollar advertising campaigns, only to sink without trace. In a highly readable and entertaining style, Matt Haig starts with classic examples from every era of branding and moves towards more recent brand failures. The book also has great practical value: each brand scenario includes a checklist of 'lessons learnt', so providing 'how not to' advice.
Ce livre a été classé à 5 par Google Books for mot-clé launch it how to turn good ideas into great products that sell.
ID de livre de Brand Failures's Les livres sont 6o7SrLdgx8gC, Livre écrit parMatt Haigavec ETAG "khsMf7f1CBQ"
Livre publié par Kogan Page Publishers depuis 2005 avoir ISBNs, ISBN 13 Code est 9780749444334 et ISBN 10 Code est 0749444339
Le mode lecture dans l’état du texte est false et le mode lecture dans l’état de l’image true
Livre qui ont "260 Pages" est Imprimée à BOOK dans la catégorieBusiness and Economics
Ce livre a été évalué par 3 Les raters et ont un taux moyen à "4.5"
Cet état de maturité eBook (livre adulte) est NOT_MATURE
Le livre a été écrit en en
l’état de disponibilité de la version eBook au format PDF est falseet en ePub est false