Assessing Reading 1: Theory and Practice
Assessing Reading 1: Theory and Practice
Par:Colin Harrison,Terry Salinger
Publié le 2002-01-04 par Routledge
This book, along with its companion volume Assessing Reading 2: Changing Practice in Classrooms, was originally conceived as the major outcome from an international seminar on reading assessment held in England. It focuses particularly on theoretical and methodological issues, though with a clear series of links to practices in assessment, especially state and national approaches to classroom-based assessment in the USA, the UK and in Australia, at both primary and secondary levels. Chapters offer new perspectives on the theories that underlie the development and interpretation of reading assessments, national assessments and classroom-based assessment, challenging readers to think in different ways.
Ce livre a été classé à 8 par Google Books for mot-clé memoirs of a dutiful daughter.
ID de livre de Assessing Reading 1: Theory and Practice's Les livres sont sO-EAgAAQBAJ, Livre écrit parColin Harrison,Terry Salingeravec ETAG "tUyfD8mgvCY"
Livre publié par Routledge depuis 2002-01-04 avoir ISBNs, ISBN 13 Code est 9781134751273 et ISBN 10 Code est 1134751273
Le mode lecture dans l’état du texte est true et le mode lecture dans l’état de l’image true
Livre qui ont "224 Pages" est Imprimée à BOOK dans la catégorieEducation
Ce livre a été évalué par Les raters et ont un taux moyen à ""
Cet état de maturité eBook (livre adulte) est NOT_MATURE
Le livre a été écrit en en
l’état de disponibilité de la version eBook au format PDF est true et en ePub est true