Media Management in the Age of Giants

Media Management in the Age of Giants
Par:Dennis F. Herrick
Publié le 2012-08-15 par UNM Press


The emergence of giant media corporations has created a new era in mass communications. The world of media giants—with a focus on the bottom line—makes awareness of business and financial issues critical for everyone in the industry. This timely new edition of a popular and successful textbook introduces basic business concepts, terminology, history, and management theories in the context of contemporary events. It includes up-to-date information on technology and addresses the major problem facing media companies today: How can the news regain profitability in the digital age? Focusing on newspaper, television, and radio companies, Herrick fills his book with real-life examples, interviews with media managers, and case studies. In a time when all the rules are changing because of digital technology, conglomeration, and shifting consumer habits, this text is a vital tool for students and working journalists.

Ce livre a été classé à 14 par Google Books for mot-clé serving two masters.

ID de livre de Media Management in the Age of Giants's Les livres sont 9R7EdQ31z9QC, Livre écrit parDennis F. Herrickavec ETAG "sLJm4lWiLsU"

Livre publié par UNM Press depuis 2012-08-15 avoir ISBNs, ISBN 13 Code est 9780826351647 et ISBN 10 Code est 0826351646

Le mode lecture dans l’état du texte est true et le mode lecture dans l’état de l’image true

Livre qui ont "416 Pages" est Imprimée à BOOK dans la catégorieLanguage Arts and Disciplines

Ce livre a été évalué par Les raters et ont un taux moyen à ""

Cet état de maturité eBook (livre adulte) est NOT_MATURE

Le livre a été écrit en en

l’état de disponibilité de la version eBook au format PDF est true et en ePub est true

Aperçu du Livre

Media Management in the Age of Giants

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel