Ultimate Small Business Marketing Guide

Ultimate Small Business Marketing Guide
Par:James Stephenson
Publié le 2007-01-01 par Entrepreneur Press


The second edition of this comprehensive guide introduces new marketing, advertising, sales and public relations techniques to the 1,500 proven ideas from the first edition. It adds dozens of new high-tech strategies required to stay one step ahead in today’s highly competitive global marketplace. Off- and online resources have been updated and new ones—including blogs and new websites—have been added.

Ce livre a été classé à 37 par Google Books for mot-clé launch it how to turn good ideas into great products that sell.

ID de livre de Ultimate Small Business Marketing Guide's Les livres sont fq5zU5CsrsYC, Livre écrit parJames Stephensonavec ETAG "k1sODk6msjs"

Livre publié par Entrepreneur Press depuis 2007-01-01 avoir ISBNs, ISBN 13 Code est 9781613080436 et ISBN 10 Code est 1613080433

Le mode lecture dans l’état du texte est true et le mode lecture dans l’état de l’image false

Livre qui ont "564 Pages" est Imprimée à BOOK dans la catégorieBusiness and Economics

Ce livre a été évalué par Les raters et ont un taux moyen à ""

Cet état de maturité eBook (livre adulte) est NOT_MATURE

Le livre a été écrit en en

l’état de disponibilité de la version eBook au format PDF est falseet en ePub est true

Aperçu du Livre

Ultimate Small Business Marketing Guide

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel